Äntligen ett bra bröst- och tricepspass!

Det var verkligen på tiden. Bröstträningen har gått så dåligt så länge nu. Det har känts som att jag bara blivit svagare... 50 kg kändes förut som en okej vikt i bänkpress men på sistonde har det snarare känts som en omöjlig vikt. Igår så kändes det bra igen. Äve sneda bänken somjag rä sååååå svag i gick bättre än vanligt. Kunde lassa på 10 kg extra. Frenchpressen testade jag även att köra tyngre med och det gick ju alldeles utmärkt! och allt detta trots de allra sämsta förutsättningar. Jag var trött som ett as och hade inte ätit nått annat än stora mängder godis (okej, jag vet att jag inte kan klaga på såna här saker när jag äter som en påse skräp, men ändå). Det blev dock igen löpning igår. Det kändes som o jag var för långt borta från träning i mitt mindset... kanske blir det idag... det återstår att se...

Något som däremot inte var så kul var att alla skäp i tjejernas omklädningsrum var slut igår när jag skulle träna... ochdet cirkulerade massa tjejer som bara väntade på att skäp skulle bli lediga... Fyyyy! Jag la mina grejer i receptionen tillslut... tror gymet får ta och skaffa fler skäp för det var inte första gången det har hänt.

Motion: Styrketräning Bröst & Triceps: 4 x bänkpress 50 kg, 4 x sned bänk i smith 36-26 kg, 4 x pecdec 35-28 kg, 4 x frenchpress 27 kg, 4 x pushdowns 25-20 kg, 3 x triceps med viktplatta 10 kg, 3 x situps

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiiiiiiiiiiit vad stark du är i bänkpress! jag är imponerad! hur måna set/reps gör du!?

2010-03-02 @ 09:43:43
Postat av: emliscious

kanske skulle få med mig som avsändare ixå! =)

2010-03-02 @ 09:44:22
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0