Den underbara våffeldagen har anlänt igen!

Fast i år tjuvstartade jag redan igår med våffelätandet. Blev bjuden på våffelmiddag igår och det smakade helt gudomligt gott... Jag har faktiskt tänkt på våfflor riktigt länge... har velat gjort dem flera helger i rad, men det har inte blivit av... idag blir det dock inga våfflor... vill jag passa i mina jeans i någon rimlig framtid så får man väl hålla igen något... men till helgen kanske det slinker ner några stycken XD... Våfflor är ju så gott, särskilt med hemmagjord sylt.

Igår blev det ingen träning. Jag var trött och seg, hade inget sällskap (som jag blivit ytterst beroende av på sistonde) och kände för en vilodag... Det blev dock en 40 minuterspromenad på morgonen (även det ett steg i riktningen mot jeansen, även om något oseriöst) som var rätt skön. Kanske är jag själv om att gå morgonpromenad i högklackat, väska och mitt i stan? Haha! XD men alla vägar leder ju till Rom säger de lärda!

på grund av en grav felplanering i mitt schema, som ledde till dubbelbokning av livsviktig intervju till min uppsats och livsviktig frukost på gymet så fick jag prioritera som en vuxen människa (menas som en inte fattig gottegris) och skippa frukosten som serverades på gymet idag... Men som tur var så förhörde jag dem i tisdags och det verkar som att de ska ha frukost en gång i månaden ungefär... Nästa ska jag INTE missa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0