En vårhälsning från Göteborg

Jag har precis kommit hem från en promenad i Slottsskogen. Egentligen tog det emot litegrann att ta sig ut i och med att förra gången jag var ute och gick så tyckte jag inte alls om det... Idag kände jag ett behov av att röra lite på mig så de fick bli en promenad... Tack och lov var det inte lika farligt som förra gången utan ganska så skönt. Snart tycker jag nog om promenader igen! =) Dock står jag fast vid att de är ganska så ineffektiva tidsmässigt, men allt behöver ju inte gå ut på träning eller hur? Men dte känns som att det tar liiiite för lång tid innan det känns som att man har rört på sig (vilket var syftet med att gå ut)... Men nu är det gjort och jag är nöjd... Dessutom hittade jag dehär lilla blomknppen inte allt för långt från mitt hus... Snart är våren här! Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vilket härligt vårtecken! Hoppas att vi får uppleva samma sak i Stockholm snart!

2010-03-20 @ 08:11:54
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0