Läs och kommentera mera!

Jag var lite ledsen förra veckan faktiskt... Mitt läsarantal störtdök med för mig en ganska anselig summa läsare, en nedåtgående trend som inte verkade vilja vända sig tillbaka... Visserligen så skriver jag för min egen skull och tycker egentligen inte att antalet läsare är så viktigt... men samtidigt så är det otroligt kul att det är många som läser och när man får kommentarer (så läs och kommentera mera)... idag verkar det tack och lov vända och va på väg åt rätt håll igen, inte samma som innan, men det fortsätter inte att rasa... Det gör mig lite gladare... jag har i och för sig inte känt mig som någon bra bloggare på sistonde heller, så jag kan förstå att jag tappar läsare, men det är allid tråkigt när det går dåligt.

Jag har haft storslagna träningsplaner för dagen... men som oftast när jaghar storslagna planer så uppfylls de inte... Min tanke var en kort springtur vid lunch och styrketräning till kvällen... axlar och mage... ett av favvopassen... men så ble det inte... har haft ont i halsen idag, lite ont i mest hela kroppen och varit trött och orkeslös så istället har jag stannat hemma och byggt upp mig på andra sätt (godis). Imorn är jag förhoppningsvis på banan igen... dagen startar med 3 uppsatsintervjuer oc resten får tiden utvisa.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Verkar som att många är sjuka nu. :( Hoppas att du mår bättre idag!

2010-03-30 @ 10:25:04
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: evis

klart vi e kvar!!! :) d kanske bara e en "busy" period!

2010-03-31 @ 07:51:49

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0