Ryggträning

Idag var det sååååå nära att jag skippade träningen... och istället gick och köpte mig en fet påse godis istället. De har nämligen fått in rätt märke på mina favoriter på 4Gott, godisaffären alldeles härintill... Ni vet såna där chokladsnäckor som är bruna och vita och hur goda som helst?!?!?! men istället gick jag till gymet, tröttare och segare än på länge... inte ens min motivation på burk hjälpte för att pigga upp mig... Det blev rygg med lite blandad kompott på resultatet... Chinsen kändes jättebra. Fick bra kontakt vilket inte händer så ofta... I skivstångsrodden testade jag att lägga på 5 kg extra på 2 set och det gick faktiskt bra... Kändes lite i ländryggen, men det blev aldrig på ett dåligt sätt... men minskade ändå ner vikten på de sista 2 seten för att va på den säkra sidan... Kändes superbra. Sen så börjad ejag få ont i ena handen när jag skulle köra rodd i maskin... men ingen större skada skedd innan jag kom till latsdraget... Som sjuuuukt kramp så det var bara att ge upp... testade på några pullups men funkad einte det heller... fast fick till hyfsat nån gång på båda... men men... Ländryggsövningarna gick grymt bra de också... så jag är glad att jag kom iväg! =)

Motion: Promenad 35 min
Styrketräning Rygg: 5 min crosstrainer, 5 x chins med hjälp, 5 x skivstångsrodd 45-40 kg, 3 x roddmaskin 45,5-42 kg, 2 x lastdrag 56-49 kg, 2 x pullups med hjälp, 3 x ryggresningar 5 kg, 3 x ländryggsmaskin 25 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0