Underbara ben!

Gryyyymt benpass i fredags! ökade lite på benpressen (20 kg) och köde tungt på de andra övningarna... skulle ha börjat med knäböj egentligen med stången var upptagen i en evighet och jag vill inte köra i nån av smithmaskin... Känns ju som att man sitter fast där. Utfallsstegen tog där de skulle också... ska nog testa att ta tyngre hantlar nästa gång jag ska köra utfall. Sen så körde jag brevid några killar när jag körde olika lårcurls och benspark och jag var starkare än dem... Haha... sånt är alltid roligt! XD Nu, tre dagar efter, sitter jag här med gryyyyym träningsvärk... and I'm loving it! =)

Motion: Styrketräning ben: 4 x benpress 270-280 kg, 3 x sittande vadpress 35-30 kg, 3 x stående vadpress 106-79 kg, 3 x utfallssteg med hantlar á 10 kg, 3 x liggande lårcurl 50 kg, 4 x sittande lårcurl 63 kg, 4 x benspark 70-42 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0