Där satt den!

Efter en ytterst onyttig lördag så startade söndagen med en lång morgonpromenad. Otroligt vad det kan göra med en av att ha matat i sig tokmycket dagen innan. Inte en skymt av trötthet, hunger, matthet som jag brukar änna när jag går långt utan att ha ätit innan. Nej, nu hade jag nog kunnat gå i all evinnerlighet, men sällskapet kände inte riktigt lika och det var nog endast på grund av att vi inte hade stenkoll på vart vi var som promenaden översteg en timme. =) Det var i vilket fall som helst väldigt härligt och perfekt promenadväder.

Sen blev det en lång och god frukost och en sväng på stan innan det var dax för gymet. Gjorde nog gott att vila på lördagen. Men hör här! ÄNTLIGEN klarade jag av de 60 kilona! En relativt obehindrad rep på 60 kg gjorde jag (och sen några med hjälp). Nytt rekord med andra ord!!! Sååå glad! Resten av träningen gick också bra. Tog tyngre i snedbänken och flyesen tog väldigt bra. Biceps var väl okej, men inget speciellt med det... Nu åker jag strax till Västerås. Blir kvar där nästan hela veckan, måndag-fredag iaf...

Motion: Promenad 85 min
Styrketräning: bröst & biceps: 4 x bänkpress 50-60-55-55 kg, 3 x sned bänk 40 kg, 2 x pecdec, 2 x flyes i CC, 3 x hantelcurl 16-14-14 kg, 3 x scottcurl 23-25,5-23 kg, 2 x liggande curl mot pannan i CC

Kommentarer
Postat av: Petra

Starkt jobbat i bänken!!!

2010-05-31 @ 11:52:56
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0