Die, die, die, die, die, dieeeet bitch!

haha... Jag vet att jag har sagt det flera gånger förut, men nu är det dax och nu är jag motiverad vilket jag inte har varit tidigare gånger (trots att jag har sagt det. Har känts som om jag är pojken som skrikit varg XD). Efter Emmas lyckade resultat med hennes provdeff så har jag själv blivit motiverad. attjag dessutom har känt mig som heffaklumpen på sistonde har ju naturligtvis hjälpt till också... Samt att jag ska åka till Mallorca 10-22/6 och inte känner för att vara ett vandrande daller. Bara för att det inte skulle vara ytterligare en av de gångerna jag sagt att nu är det dax såhar jag väntat några dagar med att avslöja det här i bloggen... Min diet började i lördags, dvs. 1 maj, och jag har skött mig exemplariskt. Jag följer det kostschema jag fick när jag gick på kostrådgivning för jag trivs väldigt bra med det. Eller jag följer det visserligen inte slaviskt, men till största del. Äter just nu en annan frukost, men ska snart övergå till den som är med där. Däremot tänkte jag vara lite restriktiv med ätardagar. Främst för att jag har kort tid på mig, att jag dessutom inte kan äta med måtta då och för att det är lite av en utmaning. Jag har bestämt mig för utemat och negerbollar på negerbollsdagen den 11:e maj och sen får vi se. Hur som helst är målet att komma i en behaglig form sm jag trivs i, exakta siffror har jag ingen aning om men det ska vara under 70-strecket. Sne får jag känna efter vad som känns bra. En annan framgångsfaktor är att alla i min omgivning vet om det vilket underlättar mycket. Vid söndagsens frågade sällskapet:
- Vill ni ha bullar och sånt när ni kommer?
- Jag vill alltid ha bullar, men Johanna är nog svårflörtad på den fronten
.
Guld värt! Förutom mitt sjuka godissug (som faktisk tinte varit så farligt än) så är det just såna tillfällen som är svåra att stå emot för det känns som ett slag i ansiktet på de som bjuder... men det gå rbra det här!!! Nu kör jag!

Kommentarer
Postat av: emma s

hahaha, trodde du avreagerade dig på uppsatsen först när jag såg rubriken. DD Jag tycker det är grymt bra jobbat av dig! So far so good! Och kommer bara bli bättre...! Woho!! :D

2010-05-05 @ 17:00:27
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Cicci

Hoppas det går bra då med nya försöket, du låter grymt pepp i alla fall! Lycka till.

2010-05-05 @ 19:44:41
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Annoula

Du fixar det lätt, du har ju gjort det förut!

2010-05-06 @ 06:52:50
URL: http://www.annoula.se
Postat av: Ebba

Åh, spännande!! Det kommer nog gå kanon ska du se! Nu när andra vet om det också och kan styra dig i rätt riktning om du är på väg att falla dit ;D

2010-05-06 @ 12:56:34
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Malle

Härligt när man har bestämt sig!=) Lycka till!

2010-05-06 @ 20:03:21
URL: http://ninjamalle.blogg.se/
Postat av: Nene

kör hårt o lycka till ;D

2010-05-08 @ 18:25:00
URL: http://volleynene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0