En urladdning...

Fredag kl 23:25 skickade jag in min uppsats efter att ha suttit konstant i flera veckor och allt som oftast fram tills 23-24 också. Såååå skönt! Imorn väntar opponering och den 24:e är sista inlämning. Sen är jag klar med skolan för alltid. Sen i fredags har jag varit supertrött. Är väl alla spännigar som släppt skulle jag tro. Sov till 12 i lördags. Däckade sen med kläderna på i sängen i lördags kväll efter några glas vin på stan och sov ungefär lika länge. Igår gick jag och la mig tidigt och vaknade kl 12 på dan idag, och hade kunnat sova mera. haha! Härligt! =)

Nån träning har det inte blviit i helgen och nu kliar det i min hals igen. Ikväll är det vårruset. Under eftermiddagen ska jag bestämma mig ifall jag ska springa eller gå... Vi får se hur det blir... Men nu är jag tillbaka igen. Sugen på träning, bra kost och att bli nått kilo lättare! =)


Kommentarer
Postat av: emma s

Klar med skolan forever and ever! x)

2010-05-10 @ 15:26:57
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: evis

GRATTIS!!! Vilken härlig känsla!

2010-05-10 @ 18:05:53
Postat av: Ebba

GRATTIS! :) Vad duktig du har varit!

2010-05-11 @ 14:08:04
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0