Jag lever...

ojojoj, på sistonde ar det varken blivit mycket bloggat eller tränat. men i och med att jag blev klar med skolan i måndags så kräved det ju lite rejät firande... Firandet steg mig dock till huvudet och efter att ha druckit vin och bubbel sen kl 13 så ansåg jag att jag inte behövde någon middag... Det resulterade i att kvällen slutade med mig hängandes över toalettstolen... ajaj, inte bra. Igår krävdes ju stillsamma aktiviteter (inte träna dagen efter) så det blev ett antal filmer och sen en sväng på stan.

idag har jag dock börjat på bästa sätt. En långpromenad i Botaniska trådgårn! Underbart! ikväll väntar axlar och triceps på gymet. Pumpa, pumpa, pumpa!

Kommentarer
Postat av: Ousa

Skönt med en avslutning sådär, antar att jag kommer hamna på samma sätt som du...inne vid toan. Dålig kost och skumpa är väl nåt som kommer slå fint på en annars rätt nykter person. :/

Bara att köra på igen nu, pepp! :)

2010-05-26 @ 17:08:36
URL: http://correr-ousa.blogspot.com/
Postat av: Petra

Det lät som ett riktigt firande :-) Då fick du ett "tufft" träningspass inne på toaletten ;-)



2010-05-27 @ 11:49:35
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0