Mosade ben...

Oooo, nu har jag nyss kommit hem från ett lyckat benpass med min älskling. Vi började med knäböj i smithmaskinen. 70 och 60 gick bra, men 70 kändes lite för tungt för ryggens skull. sen körde jag lättare och gick ner tills benen tog stopp. Var härligt att kunna göra det. Jag försökte ju lite sist med fri stång och det gick inte alls, men i smithen kunde jag det. Hääääärligt. Sen blev det 2 st djupare set benpress och 2 st inte lika djupa med tyngre. Mööööra ben! Utfallsgången tog ut det sista. Jag hoppas på härlig träningsvärk imorn! =)

Annars har jag hållt på rensa ut bland mina saker här hemma idag. Jag ska ju snart flytta. Nu blir det ju inte så att jag flyttar särskilt långt bort, bara 10 minuter gångväg, men ändå. Det innebär slutet på det här trevliga boendet med två roomies. It's an end to an era! Men men, det är inte förrän om drygt en månad. Först väntar massa annat skoj.

Motion: Promenad 70 min
Styrketräning Ben: 4 x knäböj i smith 70-60-50-50 kg, 4 x benpress 160-160-240-240 kg, 3 x liggande lårcurl 50-50-45 kg, 3 x sittande lårcurl 63 kg, 3 x benspark 70-63drop-63drop kg, 3 x stående vadpress 106 kg, 2 x utfallsgång med hantlar á 13 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0