Trött, matt och orkeslös...

... precis de orden kan sammanfatta gårdagens träning. Crosstrainern var tung, tung, tung och det var väldigt jobbigt. Jag härdade ut i 30 min och kände mig nöjd med det. Mina ben bar som spagetti ungefär hela tiden så det kändes som ett under att jag tog mig igenom det. På kvällen var det dax för styrketräning. Kände att jag var lite hungrig när jag gick iväg och tyvärr var jag föööör hungrig. Självklart är ju det bästa att inte va hungrig alls, men ibland orkar jag inte äta extra när jag ändå ätit ganska nära inpå. Fast jag brukar va rätt duktig på att planera med maten efetr hur jag ska träna. Tydligen inte igår. I början av passet var jag hungrig, matt, orkeslös, lite illamående och småyr. Ett tag funderade jag på att gå och fårga om jag inte kunde få ta en bar som jag kunde betala idag istället. Men efter brist på sympati från sällskapet (som tydligen alltid tränar hungrig) så bet jag ihop. Efter ungfär halva passet så släppte det och det gick bättre. Var mest chins och latsdraget som blev påverkade av min matthet. Roddövningarna kändes bra och de tog där de skulle. Gött! Mage tog grymt bra. Allt så allt var det en ganska bra träningsdag trots allt.

Idag har jag tagit mig en promenad så här på morgonkvisten. Superskönt!!!

Motion: Crosstrainer 30 min
Styrketräning Rygg, baksida axlar, mage: 3 x chins, 3 x latsdrag 56-49-42 kg, 3 x roddmaskin 49-49-49-42 kg, 3 x enarmsroddmaskin 40-45-40 kg, 2 x liggade baksida axlar i CC 25 kg, 2 x liggande baksideflyes 10 kg, 3 x benlyft i superset med 3 x situps, 3 x ryggresningar, 3 x ländryggsmaskin 25 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0