Värsta grymma passet

Hujedamig vilket grymt pass jag fick till igår då... Började grymt med nytt rekord i hantelpressen. 18 kg. Gött mos! Efter att ha fått hjälp med hantlarna upp så var dte bara att pressa på. klarade iof inte så många reps själv (ca 3-4), men sen så kunde jag pressa ut några till med hjälp. Tog väldigt bra. Sen trappade jag ner vikterna igen. Ökade i sidolyften också till 10 kg och var helt slut i axlarna när det var dax för sista axelövningen. Frenchpressen tog ovanligt bra. Helt sjukt bra till och med. Det gjorde även de andra tricepsövningarna. Jag var stark och hade grym kontakt. Åååååå så bra!!!

Hade tänkt börja den här dagen med en promenad, men lite andra saker hände och jag har bara degat runt... men snart ska jag följa med Emma till gymet och köra ett pass på crosstrainern. Det var väldigt länge sen sist... känns som att jag behöver lite mer konditionsträning faktiskt. Bara att ta sig i kragen, få arslet ur vagnen och allt annat ...

Motion: promenad 95 min
Styrketräning Axlar & Triceps: 4 x hantelpress 16-18-17-16 kg, 4 x sidolyft med hantlar 10-10-8-6 kg, 3 x press bakom nacken i smith 26 kg, 3 x frenchpress 27 kg, 3 x pushdowns 25 kg, 3 x rep över huvudet 15 kg

Kommentarer
Postat av: Anna

Crosstrainern och jag är ingen bra kombination... Jag blir gryyyyymt uttråkad :)!

2010-05-27 @ 14:37:42
URL: http://www.annoula.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0