Veckans sista träningspass är avklarat

Träning med full träningspartersstyrka idag. Att vara 3 personer är väl knappast det mest effektiva, men jag tycker ändå att vi fick till ett rätt bra tempo. Jag glömde mina handskar hemma (skandal) och det kändes inte alls kul att träna utan dem. Bara på uppvärmningen kändes det som att stången gled omkring  händerna. Fick låna Emmas handskar när jag körde bänk. Bänkpressen kändes helt okej. var inte jättestark, men inte jättesvag heller. Helt okej. Flyesen gick också väldigt bra och scottcurlen. Sned hantelpress tycke rjag är väldigt svårt. Det blir ganska vingligt och jag känen rmig inte riktigt stabil i handlederna tyvärr. Men men, fick fin passning av Emma där så kunde köra lite fler reps än jag skulle ha gjort annars. Ville gärna köra med 16 kg i hantelcurl också, men där var dte bara att se mig besegrad. Dock kändes alla vikter där väldigt tunga så jag är nöjd i alla fall. =)

nu har jag kört igenom kroppen den här veckan, 4 dagar på rad. Imorn åker jag bort lördag-söndag. Tyvärr måste uppsatsen med... men snart är det över.

Motion: promenad 70 min
Styrketräning Bröst & Biceps: 4 x bänkpress 50-55-55-50 kg, 4 x sned hantelpress 16-17-17-16 kg, 4 x flyes i CC, 4 x hantelcurl 15-14-13-13, 4 x scottcurl 23-25,5-25,5-23 kg, 2 x hammercurl 11 kg

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh nej! Handskarna, tur du fick låna Emmas iaf. :) Bra pass för gunsen iaf ;)

2010-05-22 @ 08:35:14
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
Postat av: emma s

ja, jag håller med, det rullade på ganska bra fast vi var tre...! :D var ju ett otroligt bra motivations crew dessutom x)

2010-05-22 @ 09:00:51
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: KATE

Duktiga NI! Jag tycker allt över 6kg i hantlar är MYCKET! haha.. Du är Superstark ju =)

2010-05-22 @ 13:50:54
URL: http://www.metrobloggen.se/kattaskrivare
Postat av: Lotta

Kul med träningsbilder. Det här med att träna handskar bromsar träningen något enormt. Jag skall inhandla mig ett par till veckan så det går att träna lite mer ordentligt.

2010-05-23 @ 22:35:33
URL: http://traningtankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0