3 godkända övningar and then some...

Fy, igår var jag trött, seg och otroligt hungrig hela dagen. Jag ville helst ligga i soffan under filten hela dan, vilket jag också gjorde större delen av dagen. Men som sagt blev det ridning på morgonen och sen på kvällen så blev det gym. Det blevett okej pass. Själva bröstpasset kändes sådär. Jag kände mig ganska svag i bänkpressen och ostadig i hantelpressen, samt att jag inte hade nån större lust att fortsätta köra bröst. Men 3 godkända övningar blev det och det är ju bra. För axlarna blev det samma pass som förra veckan eftersom jag fick sån bra träningsvärk av det då. Annars tycker jag att det är ganska svårt att få träningsvärk där om jag inte haft ett träningsuppehåll, men nån gång ibland sker det ju. Bäst av axelövningarna tog sidolyften, men den där axelpressmaskinen är vekligen bra den också. Grym!

Nej, nu ska jag bege mig ner på stan på MQs medlemsdag kl 7-10. Idag blir det bara ridning som motion. Vilodag med andra ord. Känns rätt bra. Jag behöver samla energi.

Motion: Ridning
Styrketräning Bröst & Axlar: 4 x bänkpress 50-50-50-40 kg, 3 x sned hantelpress 16 kg, 3 x flyes i CC, 4 x axelpress i maskin 30 kg, 3 x sidolyft med cable, 3 x press bakom nacken med skivstång 22 kg, 4 x sidolyft med hantlar 8-8-6-6 kg

Kommentarer
Postat av: emliscious

Men du e himla stark i bänkpress!! härligt!!!!!

2010-11-03 @ 09:45:32
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Emma s

Oho, did u buy some thing funny...? :)

2010-11-03 @ 19:43:22
Postat av: Johanna

Emelie: tack! =)

Emma: ooo ja, snyggbyxor, tröja och klänning. Fick massa kläder därifrån av John när jag fyllde år, men de var i fel storlek... så jag passade på att byta när det var 20% idag! ^^

2010-11-03 @ 20:31:24
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0