Hej mitt vinterland... äntligen är du här...

Idag har jag börjat dagen med en morgonpromenad i snöyran. Riktigt härligt med snö hade dte kommit.... några centimeter så att allt ser vitt ut. Riktigt skönt var det ute också även om det kanske hade kunnat blåst liiiite mindre. Jag känne rmig fortfarande inte särskilt peppad och det var bara tack vare snön som jag gick ut imorse. Ikväll blir det dock träning, det är redan bestämt. Jag ska köra nått som jag tycker är roligt (egentligen tycker jag ju att allt är roligt, men man har ju vissa favoriter som är roligare än de andra) så det blir ett favoritpass med antingen axlar eller rygg. Vi får se. Jag får antagligen köra själv i såna fall för min älskling har ont i handleden och har haft det i 2 veckor nu... trist för honom och jag hoppas dte blir bra snart. Nu ska jag lägga mig i soffan igen och titta på en film.

Kommentarer
Postat av: Johauua

Åh va skönt med snöpromenad! :)

2010-11-24 @ 06:09:42
URL: http://johauua.blogg.se/
Postat av: emma s

Mysigt med snöööö x) Hoppas den ligger kvar ett tag (A)

2010-11-24 @ 11:58:57
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0