Helgen lite mer detaljerat, bland annat...

Det blev träning i lördags. Det där extrapasset som var istället för benpasset som jag flyttat tills idag. Ett riktigt bra pass blev det dessutom. Ja, så klart, när jag började med att göra 3 riktiga chins så är dte klart att det belv ett bra pass. Sen stod jag tydligen och sken som en sol, men jag var ju överlycklig också! =) Fortsatte med dropset i chinsmaskinen. Tog jättebra faktiskt och jag ska nog köra det nästa gång också. 1 set = 3 vikter. Annars känns det verkligen som att jag fått till ryggträningen bra nu på sistonde. Jag får grym kontakt i roddövningarna nästan j'ämt och om inte handen krånglar så får jag rätt bra kontakt i latsövningarna också. Superbra, för jag har alltid tyckt att det varit svårt att träna rygg...

Efter att ha ätit på rejält både fredag kväll och lördag så begav jag och min pojkvän oss ut och sprang igår morse. En sak som är bra med att äta på tok för mycket är att det funkar finfint att springa innan frukost för man har förtfarande energi kvar i kroppen av allt överskott man ätit dagen/dagarna innan. Vi gav oss ut och GSP-träningsklockan var med så det gick att se hur snabbt och långt vi sprang. Höll en ganska jämn hastighet på 5:45 min/km och det blev 6,2 km så jag har mätt upp rätt sträcka innan när jag suttit och mätt på internet. Wophoo! Jag kunde dessutom springa hela vägen, även uppför den seeega uppförsbacken på slutet. Superbra och ett härligt sätt att börja dagen på.

Annars känns det faktiskt som att min diet går åt skogen... Det känns snarare som att jag blir degigare och degigare, fettigare och fettigare. Jag hade visserligen en "paus-vecka" den här veckan, men det känns som att det bara fortsätter uppåt hela tiden. Jag ska väl vänta tills på fredag och se vad vågen visar då men just nu känns dte inge bra alls. Jag hoppas att det bara är inbillning, men tvivlar på det... =S

Jag hade tänkt börja dagen med en morgonpromenad, mennär jag gick utanför dörren så regnade det... Då var dte bara att vända in igen och äta frulle... Blir nog en promenad innan lunch istället. Efter lunch åker jag till stallet och rider. Den här veckan blir det ridning måndag, tisdag och onsdag. Superskoj! Ikväll blir det där benpasset äntligen av! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0