Omotiverad, osugen, olust...

Jag känner mig så totalt omotiverad och osugen på träning och fysisk aktivitet så det finns inte. Föga förvån ande så blev det inget gympass igår, men det blev i alla fall en skön promenad på morgonkvisten. Idag hade jag tänkt börja dagen pås amma sätt, men sov lite längre än jag trodde och kände helt plötsligt inte alls för det längre. Jag känner mig inte ens särskilt sugen på träning ikväll, eller träning över huvudtaget. Är dock ganska säker på att det blir träning ikväll, både för att jag är övertygad att jag tar mig i kragen och tar mig till gymet själv och sen så har jag sällskap som säkert får dit mig... men den här olustskänslan är inte rolig att dras med. Att träna är ju egentligen det jag tycker är allra roligast, det jag tänker väldigt mycket på och det jag längtar efter att göra varje dag... Jag antar att det går upp och ner för alla, men jag hoppas att den här tillfälliga svackan går över snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0