Alldeles, alldeles ensam...

Igår blev det ensamträning igen och det kommer det att bli ikväll också. Emma kom tillbaka! Det blev ändå ett hyfsat pass, om det inte vore för min dumma hand som bara ville krampa och krampa. Chinsen gick i alla fall väldigt bra, men sen satte det igång lite när jag körde latsdrag och stångrodden. Den "vanliga" rodden blev verkligen inge vidare för det handtaget som jag brukar ha var upptaget och jag fick inte till det alls med de handtagen som fanns tillgängliga. Lite synd, men sen fick jag grymmaste kontakten när jag körde i maskin istället så då blev jag glad igen. Körde även en extra övning för latsen för det kändes som att jag inte fick ut så mycket av latsdraget. Tur det för den övningen tog finfint, även den i maskin! =)

idag har jag börjat dagen på bästa sätt, dvs en morgonpromenad. Tyvärr var inte vädergudarna med mig helt och hållet. Trots att jag hade kollat med yr.no att det inte skulle börja regna förrän kl 11 (bästa vädersidan) så kom det en störtskur på mig efter halva rundan och sen ihållande duggregn... Men men, det var riktigt skönt att jag kom ut. Hade det regnat från start hade jag stannat hemma så tur att det inte gjorde det.

Motion: Springa 6,2 km
Styrketräning Rygg & baksida axlar: 3 x chins med hjälp -20 kg, 3 x latsdrag 57-57-47 kg, 3 x skivstångsrodd 40 kg, 2 x rodd, 3 x roddmaskin 42 kg, 3 x latsmaskin 40 kg, 3 x liggande baksida i CC, 3 x baksideflyes i CC, 3 x ryggresningar 5 kg, 3 x ländryggsmaskin 30 kg

Kommentarer
Postat av: Petra

Tråkigt när man kommer till gymmet och maskinerna/vikterna är upptagna :-(

Skönt att du fick en bra kontakt i maskinen istället.

Själv försöker jag träna kring fm/lunch när jag kan för då är jag nästan själv och nästan aldrig är något upptaget.



Ha en bra dag! :-)

2010-10-19 @ 14:02:43
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: emma s

Jaaaaa, Göteborg skulle ligga närmare Västerås så vi kunde träna mer ihop ju!! (A) Finns ett SATS nära där vi (kanske) ska flytta in...! Där kan man träna sen :D

2010-10-19 @ 17:58:01
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0