Dumma, dumma hand (och våg)...

Ooooo vilket härligt träningspass jag hade igår. Jag var väldigt laddad och sugen på att träna i alla fall. Min hand/underarm krånglade lite när jag körde främst latsdrag. Den krampade och hade sig och jag kände att jag inte kunde ta ut mig riktigt ordentligt i och med att det känns som att jag inte kan hålla greppet och hela handen gör ont, trots att jag använde dragremmar. Det är väldigt irritersamt när det blir så och även anledningen till varför jag alltid kör med dragremmar när jag kör rygg. Annars händer det hela tiden och jag kan typ inte ens stänga handen tillslut... Men men, ingen större skada skedd igår. Roddövnigarna tog väldigt bra, egentligen tog alltid utom kanske just latsdraget bra. det var ett härligt pass och jag kände mig ganska stark. Kanske för att jag laddat med en macka innan också. det ska jag nog fortsätta att göra så slipper jag bli så akuthungrig i slutet av passet eller efteråt.

En annan irritersam sak är att min våg är helknäpp nu. Den visar alla möjliga siffror och det skiljer oftast ca 0,5 kg mellan högsta och lägsta vikten, dock är det den lägsta som känns mest rimlig men den högsta som det lättast stannar på. Helknäppt. Det var anledningen till att det inte blev någon dietuppdatering i fredags. Bättre lycka på fredag helt enkelt.

Motion: Styrkträning Rygg & Baksida axlar: 3 x chins med hjälp -20--20--25, 3 x latsdrag 56-56-49 kg, 3 x rodd 50-45-45 kg, 3 x roddmaskin 45 kg, 3 x hög rodd, 3 x liggande baksideflyes, 3 x ryggresningar 5 kg, 3 x ländryggsmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0