Ett expresspass på gymet avklarat...

Idag fick jag träna själv igen. Det känns verkligen tråkigt nu när jag är så väldigt van vid att alltid ha sällskap. För länge sen tränade jag alltid själv och trivdes finfint med det. Man vänjer om sig så lätt... inte för att jag har nån lust att vänja mig tillbaka med att vara själv då men...

Det kändes i alla fall som ett bra pass idag. Bra och snabbt! Fick grymt kontakt i hantelcurlen, som alltid numera. Förut körde jag nästan aldrig den övningen för jag tyckte den var rätt kass men nu älskar jag den! Nått annat som jag typ aaaaaldrig kör är cablecurl för det är så fruktansvärt jobbigt. Men idag var det dax och guses vad det tog! Riktigt bra. Avslutade med en liten mesövning där jag fick pumpa ut det sista, gjorde likadant på triceps sen. När jag körde triceps så kände jag mig ganska matt i armarna, men jag fick ändå bra kontakt. Dagens överraskning var väl att jag ställde mig på löpbandet och sprang 3 km efteråt. Det kändes rätt bra men jag blev rätt uttråkad. Nästa gång får jag nog ha hörlurarna med mig...

Motion: Promenad 70 min
Styrketräning Armar & Mage: 3 x hantelcurl 14 kg, 3 x cablecurl 35 kg, 3 x bamsecurl, 3 x pushdowns 50 kg, 3 x rep över huvudet 35 kg, 3 x enarmspushdowns, 3 x situps, 3 x sned magövning (snurr). Springa 3 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0