Utvärdering Dietvecka 7

Resultat: -0,9 kg

Det känns som ett bra resultat eftersom jag hade en halv ätardag i förrgår. I övrigt har det gått både bra och dåligt. Eller bra i början av veckan och dåligt sen. I onsdags och igår kändes det väldigt påfrestande att ligga på underskott, men jag lyckades i alla fall härda ut igår. Jag har kommit igång med att röra på mig lite mer och har lyckats ta mig ut och promenera lite mer än vad jag gjorde förra veckan vilket känns bra. Jag ska nog ta en sväng strax också för imorse kändes det som att det gick gick på grund av ryggen.

Nu är det 3,5 vecka tills jag fyller 26 år och jag tänkte sätta upp ett litet mål tills dess. Målet blir - 2 kg. Det blir drygt 0,5 kg i veckan vilket känns rimligt om jag sköter mig. När jag lyckas kommer jag även att ha kommit under en gräns som jag väldigt gärna vill vara under. =)

Nytt delmål: -2 kg tills 26 oktober, alltså totalt -5 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0