2 ggr kondition avklarat för den här veckan!

ÅÅÅåå vad bra att jag har tagit mig i kragen och tagit mig iväg till gymet och kört lite konditionsträning. Den vanliga crosstrainern (AMT kallad den tydligen) som jag brukar köra var upptagen så jag fick testa på en annan där man inte kan kontrollera själv hur långa/höga kliv man tar. Jag var lite skeptisk först, men den visade sig vara riktigt bra. Jag körde snabbt och det var sjukt jobbigt. Svetten sprutade.Ska testa att köra dne nästa vecka också. Ikväll blir det ett benpass med pojkvännen och sen åker vi bort över helgen. Härligt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar crosstrainern, vill faktiskt ha en här hemma och köra kondition på morgonen!

2010-09-25 @ 14:06:53
URL: http://www.annoula.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0