Ensam träning på tisdagskvällen...

Jag fick träna själv igår eftersom min älskling var lite krasslig. Fast han följde med till gymet ändå och cyklade lite lätt medans han läste vitkiga saker och sen stretchade i en evighet. Jag, jag körde bröst, axlar och mage under tiden. Själva bröstdelen är jag inte särskilt nöjd med. Jag tycker att jag inte fick just någon kontakt med bröstmusklerna, och kanske var lite svag i första övningen, men annars var det väl okej. Ingen större katastrof i alla fall. Axelpasset gick däremot bättre. Jag var inte helt totalslut i axlarna som jag brukar kunna vara efter ett bröstpass utan det kändes helt okej. Axlarna blev rejält mosade i axelpressen som kändes väldigt bra. Den är bra att variera hantelpress med tycker jag. Resten av övningarna tog ut det allra sista i mina arma axlar. Ett härligt pass blev det minsann! =)

Idag har jag planer på att köra ett pass på crosstrainern på gymet. Egentligenhade jag planer på det redan i månsdags och även igår, men jag har haft sån väldig träningsvärk i mina ben så det har inte känts som ett alternativ. Idag har jag visserligen fortfarande träningsvärk, men jag tror att jag kan klara av ett pass. Det blir kring lunch i såna fall.

Motion: Promenad 75 min
Styrketräning Bröst, Axlar & Mage: 4 x bröstpres 50 kg, 3 x sned bänkpress 40 kg, 3  flyes i CC, 4 x axelpress i maskin 25 kg, 3 x stående press bakom nacken 19,5 kg, 4 x hantellyft åt sidan 8-8-6-6 kg, 3 x hantellyft framåt 6 kg, 3 x situps, 3 x magmaskin

Kommentarer
Postat av: emma s

Keep the up the good work!! x)

2010-09-29 @ 15:22:29
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0