Idag var jag ovanligt stark...

... och det var verkligen på tiden. Visst har träningen gått bra på sistonde, men jag har känt mig ganska så svag samtidigt. Idag däremot så kändes allt bra. Fick grym kontakt i hantelcurl och kunde köra på bra och kontrollerat, även på en tyngre vikt. Kändes riktigt bra! Även is cottcurlen kunde jag köra bra på en tyngre vikt. Jag tycker även om att sänka lite på sistona setet för att ta ut mig ordentligt. På triceps tog övningen med repet grymt bra och jag var rätt stark där också. Körde på 27 kg i frenchpressen, vilket brukar kännas väldigt tungt, särskilt som andra övning men nu kändes helt rätt. Ett riktigt härligt pass med andra ord. Det blev däremot ingen promenad i eftermiddags. Jag råkade somna i soffan... Ooops! (A)

Motion: Styrketräning Armar & Mage: 3 x hantelcurl á 13-14-13 kg, 3 x scottcurl 25,5-25,5-23 kg, 3 x bamsecurl, 3 x rep över huvudet 40 kg, 3 x frenchpress 27-27-22 kg, 3 x pushdowns 25-25-20 kg, 3 x situps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0