Superb start på veckan...

Imorse hade jag faktiskt vad jag tyckte var en riktigt bra anställningsintervju. Även fast jag nog inte sa de mest smarta grejer hela tiden (varför dra upp dåliga grejer man gjort?) så känns det ändå som den bästa jag gjort hittills. Bra sak nummer ett!

Bra sak nummer två rör träning. Jag skulle ta mig till gymet och köra lite crosstrainer, men tiden gick jag jag börjad enästan bli hungrig... så istället bestämde jag mig för att springa en sväng eftersom jag inte haft ont i benhinnorna på ett tag nu och då slipper jag ju den tiden det tar att ta mig till och från gymet = jag får mat snabbare. Jag gick ut med inställningen att jag ska springa utan några prestationskrav alls och det gick riktigt bra. Sprang till chalmers och tog mig några varv runt Mossen-spåret. Brukar köra 2 varv = 5,2 km, men idag kändes allting bra så jag la till ett extra varv, och så sprang jag dessutom hela vägen hem och stannade inte alls i den evighetslånga uppförsbacken på slutet. Mycket bra gjort. Jag slog inga som helst hastighetsrekord, men jag sprang! =) Kanske var det den roliga bilden jag tog innan jag begav mig ut som gjorde att det gick bra att springa?

Mindre bra sak, efter en veckas "paus" i dieten så känner jag mig väldigt mjuk och go i hullet... Dieten är igång igen, med undantag för onsdag kväll då min käre pojkvän fyller år och ska firas! Men summa summarum så är det en väldigt bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh, bra sprunget! =) Skönt när allt lossnar och det bara flyter på liksom.

2010-09-22 @ 11:41:24
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0