Utvärdering Dietvecka 4

Resultat: -0,3 kg

Det här är faktiskt ett resultat som jag inte är speciellt nöjd med. Anledningen? Jag satsade på 0,5 kg och dessutom så vägde jag -0,6 både i onsdags och torsdags. Men men, kroppen går väl lite upp och ner hela tiden. Det är dessutom en annan våg än min egen, men samma sort. Sen kan jag även ha ätit lite mer de senaste dagarna... Men, men, jag har ingen tidspress på mig utan vill bara gå ner till en behaglig storlek och det får ta den tid det tar. Just 0,5 kg/v tycker jag är ett ganska rimligt mål och det ska jag fortsätta att ha.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vikten går upp och ner hela tiden som du säger. Nästa vägning kommer förmodligen visa ett "bättre" resultat :) tycker ändå 0.3 kg är bra! Själv har jag gått på diet i lite mer än 2 månader nu och gått ner närmare 8 kg!

2010-09-12 @ 18:56:11
URL: http://eightofmay.blogg.se/
Postat av: Johan

Fin blogg måste jag säga!

Jag blev bara lite nyfiken på hur din diet går till eftersom det finns så många olika varianter? Känner du någon minskning av ork på gymet tack vare ditt energiunderskott?

2010-09-17 @ 09:56:15
URL: http://merdrivkraft.tk
Postat av: Johanan

Johan: Tackar. Min diet går till så att jag äter begränsade mängder av vanlig mat och jag väger allting jag äter utom grönsaker. Äter frukost, lunch, mellis, middag, kväll, samt en PWO-drink innan träning och en P-drink efter. Känner mig lite orkeslös på träningen, men PWOn hjälper till rätt mycket.

2010-09-17 @ 10:24:30
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0