Utvärdering Dietvecka 6

Resultat: + 1,1 kg

Den här gången så är det 2 veckor sen jag vägde mig sist och resultatet är väl inte positivt direkt, snarare mycket mycket negativt. Ett helt kilo har jag gått upp... men samtidigt är det föga förvånande. Efter en hel veckas SVULLANDE förra veckan utan nån som helst träning och rejält födelsedagsfirande i onsdags (vägde mindre i onsdags morse än imorse), samtidigt som jag inte rört mig särskilt mycket förutom just träningspassen den här veckan, så var det ganska väntat faktiskt. Är huvudet (och munnen) dumt får kroppen lida och jag har bara mig själv att skylla för dessa ytterst medvetna val. Men men, det är bara att göra om och göra rätt. Sen i måndags (förutom i onsdags då det ju var undantagsdag för födelsedagsfirande) så är jag back on track. =) Väntar med spänning på nästa veckas vägning! =)

Kommentarer
Postat av: J

svullning mitt i dieten? :)

2010-09-27 @ 14:22:53
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Johanna

J: Svullning mitt i dieten... jajamensan... Hade en vecka då livet kändes som en verklig pina. Jag låg inne och gjorde ingenting hela veckan och bara åt... Men nu är jag tillbaka på banan... Gör om och gör rätt helt enkelt! =) Svullandet satte ju sina spår på vågen också...

2010-09-27 @ 14:58:46
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0