Dubbelt upp på fredagen

Härligt att vara tillbaka på gymet! bra gick det också. Fick okej kontakt under bröstträningen, men grym kontakt när jag körde axlar. De riktigt dog! de hade tagit bort den vanliga bröstpressmaskinen jag brukar köra så fick testa en annan som jag inte tycker tog lika bra (fast min älskade tyckte dne tog bättre). Tydligen ska de maskinerna int komma tillbaka heller utan ska bli några nya som inte finns sen innan... Mycket trevligt! =) I alla fall, även magpasset gick bra... det sved ordentligt. jag körde med att hålla uppe benen i statiskt läge mellan situps-seten. Tar riktigt gött.  det är min favvoövning för magen just nu. Man blir helt slut på sista setet. Det är så härligt när träningen går riktigt bra, särskilt när man vilat ett tag... Blir så laddad och sugen på mer. =)Är riktigt sugen på mer träning nu och just nu laddar jag inför ett armpass med Rage! nice!

Motion: crosstrainer 35 min
Styrketräning Bröst, Axlar, Mage: 3 x bröstpress 60 kg, 3 x sned bänk i smith 41 kg, 3 x flyes i CC, 3 x hantelpress 15-14-13 kg, 4 x sidolyft med hantlar 8-8-6-6 kg, 4 x axelpress, 3 x situps, 3 x magmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0