F Y R A ! ! !

En aktiv morgon må jag säga... Först 45 min på cykeln till 2 st avsnitt av How I met your mother. Himla härligt faktiskt, eller härligt och härligt... Svettigt och jobbigt för benen kan man kanske säga... Sen blev det matlådefix och iväg till gymet. Jag klarade fyra chins idag. FYRA! och de var riktiigt bra dessutom! Woohoo! Nytt rekord! Sen kändes även de när jag använde en bänk bra. Bra kontakt helt enkelt. Fortsatte passet med den grymma roddövningen från förra ryggpasset. Den tog super idag med. Jag hade egentligen tänkt att köra 3 st "latsövningar" och 2 st "roddövningar" men det blev 3 st för båda och alla övningar kändes faktiskt väldigt bra. Jag fick mycket bra kontakt och blev rejält slut i musklerna. Ett superbra pass. Jag är faktiskt välidgt nöjd med det. Bästa ryggpasset på länge, eller nånsin!

Efter passet bestämde jag mig för att testa på benhinnorna lite och gick på bandet i en halvtimme. Gick endast på 6,4 km/h vilket var ganska behaglig fart och hade 3 graders lutning för att inte få lika hårda stötar för benen. Det kändes bra hela tiden men nu efteråt känner jag när jag spänner till att det inte är helt bra än... Mera vila, men det går även hand i hand med att jag ska dra ner min cardio nu.

Motion: Cykel 45 min, promenad 30 min
Styrketräning rygg: 6 x chins (4-2,5-2, sen resten med hjälp) 4 x cablerodd 55-60-60-60 kg, 3 x maskinrodd 35 kg, 3 x latsmaskin 40 kg, 3 x latsdrag V-handtag 42 kg, 3 x ländryggsmaskin, 3 x maskinrodd 35 kg, 3 x ryggresningar

Kommentarer
Postat av: emma s

wohoho...! bra där! :D

2011-04-04 @ 08:40:09
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: emliscious

grymt bra jobbat!!

nice!!



Men du- hur gick poseträningen?!?!

2011-04-04 @ 09:20:56
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0