Grymt bra ryggträning =)

Fy, idag på eftermiddan kände jag mig både trött, matt och kraftlös... Jag är väl på väg in i dietstadiet igen vilket är bra. Omställningarna är jobbigast men snart är jag inne i vanan igen.

Jag var inte så peppad på träning men träning blev det. Skulle köra chins först men det gick inte. Klarade inte ens att dra mig upp en endagång själv och då kändes det lite meningslöst. Gick istället till latsdraget och körde tungt där. Har kört väldigt lätt på den på sistonde för att jag fått bättre kontakt så men idag satt kontakten på de tyngre vikterna också. Häääärligt! Roddövningarna får jag dock köra rätt lätt på för där försinner kontakten lätt. T-barrodden kändes grym idag. Var ett tag sen jag körde den nu och det är nog bra att ta pauser så där ibland. Känns så himla bra när man börjar med en övning igen sen, som idag. =) Det blev faktiskt ett grymt pass. Inga rekord eller så men grym kontakt och förutom chinsen så kändes det väldigt bra. Träningen går riktigt bra just nu! =)

Motion: Cykel 60 min
Styrketräning Rygg: 4 x latsdrag 56-56-63-42 kg, 4 x t-barrodd 20 kg, 4 x latsdrag V-handtag 49 kg, 3 x rodd i maskin 35 kg, 3 x latsmaskin 40 kg, 3 x ländryggsmaskin 30 kg

Kommentarer
Postat av: emliscious

Hurra för din träning!

så skönt att läsa att din energi verkar tillbaka! och fokuset! och viljan!

2011-04-19 @ 09:15:00
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Anonym

o vilken snygg bild!

2011-04-22 @ 09:16:18
Postat av: Evelina

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-10 @ 20:55:42
URL: http://harmankardonreceiver.org
Postat av: Johanna

Evelina: Jag har gjort den själv. =)

2011-05-11 @ 14:22:27
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0