Mina intryck a Battle of Scandinavia...

  • Många killar och tjejer i grym form. Jag vill också! och jag ska! =)
  • Riktigt roligt med så mycket träningsintresserat folk på en och samma plats!
  • Jag förstod mig inte på bedömningen i vissa av Body Fitness-klasserna... De jag tyckte var klart bäst kom väldigt långt ner och de som jag ansåg inte förtjänade en topplacering fick just en sån. Det är ett mysterium... Vissa placeringar höll jag med om, andra inte alls... Men så är det alltid med bedömningssporter...
  • T-walk vad nog bland det löjligaste jag sett... Jag förstår inte hur man kan införa nått sånt i något som ska föreställa en sport (även om jag tycker att bodyfitness är mer en utställning än en sport). Själva tanken med någon sorts prestationsdel är ju bra men när det hela verkar gå ut på att kasta med håret, gå snyggt/sexigt i högklackat och bete sig allmänt fjolligt tycker jag att hela poängen försvinner.
  • Thank God för att Body Fitness numera bara består av 2 ronder och att de inte är likadana... Mycket roligare att titta på!
  • Nu är jag ännu mer taggad på att tävla själv. Ska bli jätteroligt! =) Om 9 veckor är det jag som står där, på precis den där scenen. Tufft! =)

Kommentarer
Postat av: Ousa

t-walk... Vad är det? Är de bedömningstävling? Låter lite USA över de hela ;)

2011-04-10 @ 10:21:09
URL: http://correr-ousa.blogspot.com/
Postat av: emma s

Go, go, go!! :D

2011-04-10 @ 12:16:56
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: emliscious

kul att ha varit där! kan tro att det gav massa inspiration!!

2011-04-10 @ 15:47:15
URL: http://www.emliscious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0