Tyngsta benpasset hittills! =)

Igår när det var dax för träning kände jag mig oerhört fräsch... Pigg, stark och utvilad och som att jag hade mycket energi. Jag antar att de senaste dagarnas vila har gjort susen. Resultat blev det också därefter för jag tog tyngre vikt än någonsin i benpressen. 310 kg! Efter fem stycken riktigt bra set ar mina ben rätt möra kan jag säga. Kände mig rätt slut i heeela benen. Finfint! =) Resten av passet flöt också på bra. Jag körde mina vanliga isolationsövningar och så körde jag även sittande benpress i en maskin där jag satte fötterna så högt jag kunde och ihop. Det tog finfint på rumpan! =) Det kändes som ett mycket bra pass allt som allt! Det är ju roligt att träna ben när man har energi till det! =) Efter styrka så körde jag 30 min amt, första cardion sen tisdags! =)

Motion: Styrketräning Ben: 5 x benpress 240-280-310-310-280 kg, 4 x stående vadpress 142-142-142-88 kg, 3 x sittande benpress 146 kg, 3 x liggande lårcurl 50-45-45 kg, 4 x benspark 55-55-55-40 kg,
AMT 30 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0