Såg några nyupptäckta blodådror idag... =)

I och med att jag valde att köra "bara" bröst igår och inte armar så var de kvar tills idag.. men det kändes lite futtigt att "bara" köra armar (iaf just idag) så jag ha in lite ryggövningar också som bonus... Började med chins som gick okej, sen så körde jag väldigt lätta chins på slutet med hjälp och fick grym kontakt! Nice! Armpasset gick också helt okej... Var väl inget som var strålande bra, men helt okej. Roligt att se när blodådror poppar fram både mitt på biceps och på ena axeln i hantelcurl. =) 3 övningar var blev det i alla fall för armmusklerna. Jag fick faktiskt rätt bra kontakt i hantelcurlen... men annars var nog bamsecurl bäst för biceps, som vanligt på sistonde... För triceps var enarmspushdownen bäst... men frenchpressen var väldigt tung så den tog nog där den skulle den med. Helt okej pass!

Annars har jag inte kört någon cardio idag alls... Funderar fram och tillbaka på hur jag ska göra... om jag ska ta det lugnt nu och nästan inte köra nån cardio alls för att ha extra mycket att kunna ta till på slutet... eller om jag ska köra på en behaglig nivå nu så jag slipper slita så hemskt på slutet... Svårt... alla säger olika så man blir förvirrad... Imorn börjar jag dock dagen med att cykla ett tag oasett vilket upplägg jag ska ha...

Motion: Styrketräning Armar: 4 x chins (3,5-2,5-2,5-2), 3 x hantelciurl 13 kg, 3 x scottcurl 23 kg, 3 x bamsecurl, 3 x frenchpress 29,5 kg, 3 x pushdowns 20 kg, 3 x enarmspushdowns, 3 x chins med hjälp -40 kg

Kommentarer
Postat av: Emelie Berg

Vet du någon träning man kan träna på hemma i vardagsrummet och tillslut gå ner i vikt? :)

2011-04-07 @ 16:38:13
Postat av: Johanna

Emelie: Gå ut och gå/spring... sen kan du göra övningar med kroppsvikten hemma, men jag skulle tycka att det var mycket mer motiverande att gå till gymet. Vill du gå ner i vikt, håll koll på kosten.

2011-04-07 @ 20:04:31
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Emelie Berg

Okej tack så mycket :)

2011-04-07 @ 20:54:40

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0