En liten inblick i ätardagen...


Lunch på Hard Rock Café och eftermiddagsfika på Soho
Jag har redan glömt/förträngt det dåliga resultatet på vågen imorse (eller så är det för att jag har en bra plan att lösa det på) och istället satsat på att ladda på som vanligt med mycket energi på min ätardag. Jag måste ju faktiskt fylla på så att jag orkar köra hårt en vecka till. Har även lyckats shoppa loss rejält på stan, för en gångs skull hittade jag myyyyycket! Grymt nöjd! Det är ju totalvila som gäller idag men jag är redan sugen på att träna... nyss hade jag högläsning för pojkvännen om vilka övningar vi ska köra på morgondagens axel- och armpass. =) Aaaaaaaaaah, det är allt bra skönt med helg! I love it!

Kommentarer
Postat av: Petra

mmm ser riktigt gott ut :) ladda på



Ha en bra kväll!!!!



Kram

2011-08-27 @ 19:30:38
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0