Pooop!

Imorse när jag skulle gå ut på min morgonpromenad så var allt frid och fröjd... tills jag kom in i Slottsskogen och såg avspärrningarna för Way Out West som börjar ikväll. Fine, gångvägen var inte avspärrad såd et gickju bra och dessutom så hade jag härt att man brukar kuna gå runt ändå... så jag fortsatte tills jag träffade en festivalvakt (varför han var där kl 6 på morgonen vet jag inte, kanske för att mota bort oss motionärer) som jag försökte få ut lite information om hur avspärrningarna låg och om man fick gå på området. Området fick man inte gå på och hur avspärrningarna låg kunde han inte svara på... så jag fortsatte glad i hågen... men insåg tillslut att jag var tvungen att tänka om och skapa en ny runda... Inte kul... Jag vill inte vara kreativ så tidigt på morgonen. Jag vill gå min runda, samma som alltid, utan att behöva tänka... Jag har inget behov av att utforska så tidigt på morgonen. Jag vill bara få det avklarat så jag kan gå vidare med dagen (vilket iof inte utesluter att jag kan tycka att det är skönt att promenera på morgonen). Dessutom tycker jag att tiden står stilla när jag inte vet var på min runda jag är, hur lång jag har kvar etc. Eftersom jag var inställd på att gå min vanliga runda imorse hade jag ingen klocka med mig heller... Summa summarum blev rundan 60 min istället för 45 och jag fick en rätt stressig fortsättning på morgonen. 

Till råga på allt så sprängde jag nyss bort knappen på mina byxor när jag skulle resa mig ur kontorsstolen. Stiligt. Den flög över hela rummet och det var inte trådarna som gav med sig utan plasten i knappen som gick av (!). Dessutom provade jag mina jeans imorse och kan konstatera att de är fortfarande alldeles för små... =(

Det här känns inte som att det kommer bli någon bra dag...

Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Tagga till nu bruden! Dagen blir vad du gör den till! :)

2011-08-11 @ 10:21:37
URL: http://fitnesscoachen.com
Postat av: Johanna

Fitnesscoachen: Sant, så sant... Det känns redan lite bättre! Snart lunch dessutom och det är ju alltid roligt! =)

2011-08-11 @ 11:29:46
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: em

snart kan du inte ha jeansen för att de är för stora!

2011-08-11 @ 11:42:18
URL: http://www.emliscious.blogspot.com
Postat av: Hanna

Undrar vad du har för kostupplägg nu under din diet?

Behöver nya idéer för hur man ska lägga upp kosten.

2011-08-11 @ 12:10:00

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0