Precis som det ska vara...


(bilder från förra veckans ryggpass)
Började dagen med en rask morgonpromenad följt av en heldag ute på öarna här i skärgården. Mycket härligt... sen lite träning innan det var dax för middag ute på terrassen. Så skönt! Känns verkligen som jag prickat in semestern rätt! Det är underbart!

Till träningen då som faktiskt är det väsentliga i den här bloggen (även om livet består av väldigt mycket mer)... det blev ett okej pass. Varken mer eller mindre. Ingen sensation men inget som kändes dåligt. Ett pass i mängden helt enkelt. Svetten sprutade i alla fall och det känns alltid bra. Hade egentligen rätt bra kontakt i alla övningar. Lats- och roddöningar kändes bra. I marklyftet la jag på 10 kg från förra veckan då jag gjorde övningen för första gången och visst kändes det bra även idag. Nästa vecka blir det nog 10 kg till. =) Härligt slut i både rygg och mage var jag när passet var klart... precis som det ska vara! =)

Motion: promenad 45 min
Styrketräning Rygg & mage: 10 min rodd, 3 x latsdrag 61 kg, 3 x skivstångsrodd 50 kg, 3 x latsdrag V-handtag 61 kg, 3 x rodd 43 kg, 3 x marklyft 50 kg, 3 x magmaskin 50 kg, 3 x russian twist, 3 x knees to elbows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0