En helt ny dimension av..... VILA!

Vila
Paus
Trycka på stoppknappen
Fokusera på annat
Ladda om

V  I  L  A  .  .  .  .

Jag har vilodag idag. Det är inte en vanliga vilodag. En vanlig vilodag är en dag utan fysisk aktivitet som ligger mellan två eller fler dagar med hård träning. Det här är INTE en sån dag. Det här är en dag i mängden. Det är en dag, som följs av ytterligare en vilodag och sen ännu en. Jag har nämligen tagit en paus från träningen nu. Jag har en viloperiod helt enkelt. Jag har aldrig haft en viloperiod förut, eller ens  haft mer än max en vecka utan träning någon enstaka gång.... men nu blir det ingen träning förrän i slutet av januari. Ovant!

När min viloperiod är över så förväntar jag mig att komma tillbaka till träningen med sjukt mycket motivation, grymt peppad, ha vilat ut mina krämpor (knäna som tyvärr började spöka under dieten och inte blivit bra) och redo att köra riktigt hårt! Det kommer att bli grymt! =)

Jag har funderat lite på hur jag skulle göra med bloggen nu när jag ska vila, men jag kommer fortsätta blogga bara inte om specifika pass. Jag har ju fortfarande en hel del tankar och åsikter om träning, kost och övrigt, och saker som jag kan berätta om mig själv och min bakgrund. Det blir nog helt okej ändå. Om inte, välkommen tillbaka i slutet av januari. =)

Kommentarer
Postat av: Emma s

Blogga på! Vi vill läsa! :D

2011-12-19 @ 12:22:05
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: anna

klart du ska fortsätta :)

2011-12-19 @ 19:44:19
URL: http://sannaunderanna.blogg.se/
Postat av: Dieseldoris

Sluta inte blogga Johanna! :) Även fast det kanske blir glest mellan inläggen så vill vi ju läsa :D

2011-12-19 @ 23:37:32
URL: http://dieselandtraaash.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0