Julhelgen...

Lika mycket tradition som julfirandet är på julafton, lika mycket tradition är mellandagsrea-shoppingen på annandan! Imorse hängde jag och John på låset till utvalda affärer. Mycket lyckat då jag kom hem med flera påsar riktigt bra grejer. Dock hade jag även tittat ut några träningskläder som jag skulle köpa, men eftersom de inte var reavaror så var de bortplockade. Irriterande! men jag fick med mig så mycket fint hem ändå, "vanliga" kläder. Och eftersom jag inte tränar just nu ändå så är det ju ingen kris att fylla på träningsgarderoben ändå (som iof redan är väldigt välfylld). =)

Julafton och julfirandet var jättemysigt. Jag firade ju för första gången inte med min egen familj och visst var det lite konstigt att byta det vanliga juliga snölandskapet mot strålande sol och en dag som kändes som vår. Men julstämningen infann sig och till och med tomten hittade oss, vilket han inte brukar göra annars. Mycket och god mat, umgänge, spel och riktigt mysigt. Sen känns det ju kanske lite fel att säga men både jag och John har fått full pott på julklapparna. Sååå fina och bra grejer! Jag älskar julen. Synd att det är ett helt år till nästa...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ne inte ens de kan jag. De har bultat fast skiten :(

2011-12-26 @ 19:23:02
URL: http://Emelieullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0