Cardio...

Imorse stack jag och min pojkvän ut på en liten löprunda. Vi har blivit ganska bra på det... på att gå och springa på morgonen alltså... Fast idag var det jobbigt för min del. Jag kände mig helt tom på energi i kroppen och det kändes som varje steg var jobbigt och att vi sprang väldigt sakta... Så var dock inte fallet. Vi sprang ganska bra faktiskt. i låg mellan 10-drygt 12 km/h tydligen, vilket jag själv anser är en bra hastighet. Det blev dock 2 st gåpauser (planerat 1). Den ena för att jag hade hålloch helt enkelt inte orkade pusha mig nått mer och den andra är ett ställe där vi(iaf jag) alltid går... i en låååång uppförsbacke. Totalt blev sträckan 6,2 km. Känns bra att veta. Nu har i en sträcka som är 5,6 km och en på 6,2 km.

Idag har jag ätardag... fast inte helt och hållet. Förutom frukost och förmiddagsmellis så äter jag fria måltider, men inget svullande däremellan. Jag hade tänkt ha bara kvällen egentligen, men med föräldrarna här så känns det bra att ha friare en större del av dagen. Jag tror att det blir bra i alla fall. Än så länge så har det blivit indiskt till lunch och kladdkakefika på eftermiddagen. Ikväll väntar 3-rättersmiddag och Cabaret Lorensberg. Skoj skoj!

(btw, imorse stod vågen på 68,0... Jag blir galen på den!)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Johanna!

Har kikat lite i din blogg, kul att du skriver så man kan följa din personliga utveckling (hur mycket du orkar lyfta osv)

Är relativt ny på det här, har ganska precis börjat med styrketräning och ska vara med i en Biggest Loser-tävling på gymmet där jag tränar.

Vore kul om du kunde länka till min blogg från din (jag länkar redan till din :) )



Ha en fin helg!



Sofie

2011-02-12 @ 19:39:13
URL: http://skrotnissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0