Dietuppdatering

Vikt: 67,1 kg
Resultat: -1,9 kg
Totalt: -5,1 kg

Ojojoj, det här var ju bättre än jag hade kunnat hoppas på. Målet för veckan låg på 67, kg men det blev ju ytterligare ett halvt kilo. Underbart härligt och det känns verkligen som en lättnad med tanke på att stod stilla förra gången. Jag tror att det ar nått knepigtmed min kropp då med tanke på att jag droppade ett kilo till dagen efter. En annan rolig grej är ju att jag inte följt dieten till punkt och pricka den här veckan i och med att jag hade en fri måltid i måndags kväll. Annars har jag ju lagt om kosten till mer fett och mindre kolhydrater och det verkar göra susen. Ska utvärdera om en vecka tror jag.

Annars går allting bra. Jag sköter min cardio exemplariskt... 2 konditionspass och 4 promenader per vecka. Har verkligen kommit in i vanan med att kliva upp och göra det på morgonen vilket är skönt. Träningen går bra. Allting går bra. Det har varit lite kämpigt senaste dagarna men jag tror det beror på omlägget av kosten. Förhoppningsvis vänjer jag mig om snart och så känns det lättare igen. Imorn är det ätardag och sen på det igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte duktig är du=)

Hur ser ditt kost upplägg ut?

2011-02-18 @ 07:53:03
Postat av: emliscious

Jag tror absoöut att mindre kolhydrater och mer fett kan vara en nyckel- det är iaf det för mig! kroppen blir liksom mindre stressad, och förbränningen ökar! Så intressant hur kroppen funkar!



Du är grym! Kör på!

2011-02-18 @ 08:33:50
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Imponerande som f-n!

Är själv på diet.. Antar att du har hjälp med din? Det har inte jag, får gå på känsla helt enkelt.. Om du har lust får du gärna kolla kostschemat för igår (http://skrotnissa.blogspot.com/2011/02/matt-i-magen.html) och lämna kommentar på va du tycker..



Ha en fin dag!

Sofie

2011-02-18 @ 09:04:06
URL: http://skrotnissa.blogspot.com
Postat av: Vas

Är inte några veckor en väldigt kort period för att utvärdera ett kostupplägg? Tycker det låter väldigt kort själv.

2011-02-18 @ 13:45:55
Postat av: Johanna

Anonym: Du hittar det några inlägg längre ner.

Sofie: Jag har inte hjälp med min diet utan kör själv.

Vad. Visst är det kort tid... men varför ödsla tid på nått som inte funkar när man har begränsat med tid till att börja med?

2011-02-18 @ 19:21:03
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0