Dietuppdatering

Vikt: 69,0-69,3 kg
Resultat: - 0 kg
Totalt:-3,1 kg

Som väntat så blev det ingen viktnedgång den senaste 2-veckorsperioden. Det känns himla tråkigt faktiskt för förutom en dags fusk så har jag skött mig exemplariskt och förra veckan både tränade jag extra och gjorde extra cardio. Ändå står vågen stilla (eller den varierar mellan 69-69,3 imorse men jag ser det som 69,1). Jag får hoppas att det beror på att jag ökat så pass mycket i muskelmassa och samtidigt tappat fett så att de två tar ut varandra, men det är helt klart inte bra nog. Jag har ganska mycket fett kvar och måste tappa varje vecka... Tack vare att jag tappade mycket de första två veckorna är jag fortfarande i fas med 0,5 kg/v totalt sett, men varje vecka är viktig och jag vill tappa 0,5 kg varje vecka...

Somtur är så har jag ju redan planerat att ändra min kost nästa vecka. Jag kommer att sänka energiintaget lite och det kommer att bli mer fett och mindre kolhydrater... Kostschemat är redan klart, men jag funderar lite på om jag ska få in ännu mer fett genom att ta bort lite protein för trots att jag ökat på fettet så är det fortfarande inte hiskeligt mycket.... Helt klart något att fundera på tills på måndag... Bättre lycka nästa gång...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ta det lugnt. Du har lång tid på dig. Stressa inte upp dig, det blir bara sämre..

Nya friska tag på måndag!

2011-02-12 @ 12:01:19

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0