Flitig på vilodagen

Igår var det vilodag. Det är rätt skönt att vila så där mitt i veckan, mitt i träningsschemat. Sen är det skönt också för det känns som att man får sån otroligt lång kväll när man inte tränar... så mycket tid att man knappt vet vad man ska göra med (men man lyckas iof alltid fylla ut tiden =)). Igår gjorde jag i alla fall nått väldigt bra. Jag stekte biffar... en hel del biffar, nämligen av 1,2 kg älgfärs. De blev dessutom lite extra goda eftersom jag experimenterade med ingredienserna! =) Perfekt att ha middag för några dagar klart!

Annars känns det väl så där. Min mage har krånglat sen i fredags. Jag är uppblåst, har ont eller känner mig alltmänt konstig i magen. Vågen visar på väldigt mycket mer än vad den borde och förhoppningsvis beror det på magkrånglet. Det är i alla fall inte speciellt roligt varken magen eller det stora pluset på vågen... men det är väl bara att köra på och hoppas på det bästa! =) Jag äter ju inte mer än vad jag ska så det borde ju sluta bra.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack! =)

2011-02-24 @ 11:03:56
URL: http://www.metroblogen.se/ciccisdagbok
Postat av: emma s

uj då, ta det försiktigt med lilla magen! löser sig säkert i helgen när du häller i den lite sprit. Får fart på det mesta :D



p.s Svara på mitt mail!!!

2011-02-24 @ 12:19:26
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0