Irritation...

Fy, allting gick verkligen emot mig idag på gymet, efter mitt pass i alla fall. Som vanligt var alla skår i tjejernas omklädningsrum fylla så jag var tvungen att gå till receptionen och lämna in mina grejer på ett av kontoren. När jag ska hämta dem sen så var min fleecetröja som jag tagit med speciellt för att kunna ta på mig efter träningen borta. Letade som en tok och hittade den inte och han som jobbade sa att det var nog jag som slarvat bort den. Tillslut hittade jag den ialla fall i omklädningsrummet, på ett ställe jag inte ens varit på. Sen råkade jag blanda proteindrinken utan pulver, alltså bara vatten... drack upp för mycket vatten innan jag insåg att den inte bara var blaskig... så fick gå tillbaka och hämta nytt vatten när jag skulle blanda om... Sen glömde jag mina skor också när jag var halvvägs till bilen... Fy... jag blev på rejält dåligt humör! Riktigt irriterad och allt kändes pissigt!

Passet i övrigt var väl ändå okej. Under tiden kändes det som ett ganska misslyckat pass, men nu efteråt känns det helt okej ändå. Jag körde ett lätt bröstpass med grym kontakt. Skönt! Har inte haft nån lust alls att köra tungt i bröstträningen på sistonde, men jag borde väl sätta igpång igen snart. Sen vidare till biceps där hantelcurlen kändes hlet värdelös. Ska nog skippa den ett tag nu eftersom den bara känns dålig... resten av bicepsövningarna gick som tur var ganska bra. Triceps gick helt okej, men inte strålande... Nu är i alla fall veckans träning avklarad. Jag har ett cardiopass kvar den här veckan och det kommer mest troligt att ske på söndag kväll eftersom jag får besök i helgen... men först blir det ridning imorn bitti! =)

Motion: Promenad 60 min
Styrketräning Bröst & Armar: 3 x bröstpress 50 kg, 3 x bänkpress 40 kg, 3 x flyes i CC, 3 x pecdec, 3 x hantelcurl 13 kg, 3 x liggande curl mot pannan, 3 x bamsecurl, 3 x pushdowns, 3 x tricepsextension med viktplatta 15 kg, 3 x enarmspushdowns

Kommentarer
Postat av: emma s

Hudå! Så kan det vara ibland, men inget som gick ut över träningen i alla fall! :D Ha så skoj i helgen!



Jag o Niklas kommer ner nästa helg x) boka in lite gymmerier kanske...?`.io.

2011-02-26 @ 14:22:30
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0