Man kan inte vara på topp jämt...

Fy vilken pissig träning det blev idag. Jag var inte alls sugen på att träna, i alla fall inte bröst och armar. Jag har ju haft uppehåll i bröstträningen i 2 veckor, men idag var det dax igen. Alla grejer som jag ville köra som första övning var upptagna så jag fick börja med sned bänk i smithmaskinen. Kände mig fruktansvärt svag! Sen var jag inte särskilt sugen på att köra fler "riktiga" övningar så det blev 2 st flyeövningar men de kändes faktiskt riktigt bra. Jag fick bra kontakt i alla fall. Både biceps och triceps gick sådär. Bästa övningen var bamsecurlen som kändes grym. grym kontakt, bra teknik och härlig känsla! Resten av övningarna gick faktiskt ganska dåligt. Jag kände mig otålig och blev less när jag inte fick kontakt snabbt nog. Jag tog mig igenom passet i alla fall men det var långt ifrån strålande... men men, man kan inte vara på topp jämt.. Bättre lycka nästa gång!

Annars ska jag fila på ett nytt kostschema... Nästa vecka byter jag nämligen!

Motion: Promenad 55 min
Styrketräning Bröst & armar: 3 x sned bänk i smith 40 kg, 3 x flyes i CC, 3 x pecdec, 3 x hantelcurl 14-13-13 kg, 3 x frenchpress 27 kg, 3 x tricepsextension med viktplatta 15 kg, 4 x bamsecurl, 2 x pushdowns 20 kg i superset med 2 x "21:an" 17 kg

Kommentarer
Postat av: emma s

Händer även den bästa ibland, (hände mig med här om dagen nämligen x) nej då ;)) tror det kommer gå super nästa gång! :D

2011-02-08 @ 22:33:08
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Christer

Blir bättre nästa gång :)

2011-02-09 @ 10:32:13
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0