Nu blir det långvila...

Ingen träning på 4 dagar utan bara vila, vila, vila. Idag orkar jag faktiskt inte träna. Jag har tränat 5 dagar på rad och redan klarat av veckans alla pass. Jag hade egentligen planerat in ett bonuspass med lite rygg och axelträning idag men jag kom hem väldigt sent och känner verkligen inte för det. Då är det bäst att vila... Resten av veckan blir det också vila. Imorgon kommer nämligen mina föräldrar hit och stannar över helgen. Då blir det till att umgås, äta gott, gå på bio, annan underhållning och ha det bra!

Btw så har jag kapat flera decimeter av mitt hår idag. Känns konstigt, mycket konstigt!

Imorgon är det vägningsdax. Det kommer inte att gå bra. Det känns som en omöjlighet att jag nått mitt mål, dvs att jag gått ner 1 kg sen senaste vägningen. Det skulle innebära att jag väger 68,1 kg imorgon. Just nu känns det som att jag kanske inte ens kommer att kunna matcha senaste vikten. Strange, mycket strange... Jag tycker att jag borde ha gått ner mer. Det blev visserligen en extra ätardag förra veckan, men ändå! Jaja, jag ska inte ta ut förlusten i förskott. Vad som hänt med min kropp återstår att se imorgon. I vilket fall som helst går jag på ett nytt kostschema nästa vecka... Det kommer innebära att jag äter mindre kolhydrater och mer fett (grattis alla ni som klagat att jag äter kolhydrater till i stort sett varje måltid. Nu får ni er vilja fram). Jag kommer att köra på det upplägget i 2 veckor och sen utvärdera. Antagligen kommer jag att variera mig lite titt som tätt mellan fett och kolhydrater framöver. Kanske lägger ut kostschemat lite senare...

Kommentarer
Postat av: Annoula

Spännande med nytt kostschema! Tycker att du är jätteduktig, vad vågen än visar! Ibland är det ju dessutom så att det står stilla och sen rasar det!

2011-02-11 @ 11:28:30
URL: http://www.annoula.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0