Bra ryggträning och mindre hungerkänslor...

Idag kände jag mig himla stel i axeln och handleden så det var skönt att komma till gymet och få träna lite. Det blev ett riktigt bra pass. Det känns verkligen som att jag fått kläm på ryggträningen nu. Det viktiga verkar vara att inte köra för tungt för mig del, och att verkligen göra ordentliga rörelser. Då kommer kontakten tillslut. När det går bra är det riktigt kul att träna rygg! =) Bäst idag gick nog latsdraget och t-barrodden. Den övningen har jag kört rätt mycket på slutet och jag gillar den! Idag körde jag den som första roddövning och då fick jag faktiskt bättre kontakt än när jag haft den som andra-övning. Testade även på rodd i maskin idag. Det var ett tag sen jag körde det nu men det gick ganska bra idag... fast jag la ändå till två lätta set skivstångsrodd efteråt bara för att få till det riktigt bra. Nu är det bara att hoppas på att ryggen växer för den är i klenaste laget.

Idag har dieten känts rätt bra. Jag har inte känt mig så himla hungrig på förmiddagen som jag annars har gjort sen jag la om kosten. Den här veckan har jag i och för sig ätit mer än jag gjorde förra veckan. Jag har lagt till både extra keso och kruskakli på morgonen, totalt 65 extra kalorier så min sänkning från förra kostupplägget är nästan obefintlig nu... Men det känns bra. Dock tror jag att jag har svårt att komma ner till samma vikt som jag hade i fredags till den här fredagen, men vi får se. Jag gick upp rejält efter min ätardag i lördags och det verkar inte vilja försinna från mig kropp... men men, sånt som händer. Imorgon bitti väntar en löptur med min käre pojkvän. =)

Motion: Promenad 60 min
Styrketräning Rygg: 4 x latsdrag 45,5-45,5-45,5-42 kg, 4 x t-barrodd 20 kg, 3 x latsdrag V-handtag 45,5 kg, 3 x roddmaskin 45 kg, 2 x skivstångsrdd 32 kg, 3 x ryggresningar, 3 x ländryggsmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0