Tre olika sorters motion...

Dagen har varit full av motion! Först stallet och ridning... tyvärr gjorde jag fel val där när jag valde att rida ut. Det var bara isbana överallt så det fick bli en skrittur. Men men, det var rätt mysigt ändå men kallt på slutet. Det blev även en promenad på eftermiddagskvisten!

Dagens bästa i motionsväg var benpasset. Det kändes faktiskt riktigt grymt. Jag fick riktigt bra kontakt i alla övningarna. Jag och min pojkvän bestämde oss dessutom för att testa ett nytt upplägg med benpressen. Varannan vecka kör i tungt och som vi gör idag (dvs att endast gå till 90 graders vinkel mellan smalben och framsida lår) och varannan vecka köra lättare och köra så djupt vi bara kan. Jag har testat att köra djupare innan men aldrig tyckt att det gett mig nått särskilt, men det ska bli kul att testa igen. Efter två olika benpressar så var jag helt skakis i benen men resten av övnigarna gick finfint de också. Jag känner mig fortfarande mör! =) Hoppas på finfin träningsvärk de kommande dagarna... =)

Motion: Promenad 55 min
Styrketräning ben: 5 x benpress 200-240-240-240-200 kg, 4 x horisontell benpress 79-79-79-61 kg, 4 x stående vadpress 124-124-106-106 kg, 3 x liggande lårcurl 50-45-45 kg, 3 x höftlyft/rullningar med boll, 3 x benspark 45 kg

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej Hej, Hoppas allt är bra! jag ville bara säga att jag tycker att du är jätte duktig med träningen och att din blogg är väldigt bra och inspirerande, Jag tränar också mycket och går på diet därför tycker jag också att det är extra kul och läsa din :) Sköt om dig.

2011-02-08 @ 10:32:16
URL: http://sandraallard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0