Bra träning och cardio...

Grymt bra träning idag men sen blir ju axelpassen oftast väldigt bra också. Det kanske inte är så konstigt att de är min favorit. =) idag körde jag utan passning för min käre pojkväns handled krånglar så han ska ta en viloperiod, eller en period med bara benträning och kondition. Idag körde han ben och jag axlar. Jag lyckades sega på bra med vikterna trots att jag inte fick hjälp med nån extra reps på övningarna. Fick grym kontakts och mina små axlar kändes helt döda väldig snabbt. Det är otroligt att man kan känna sig så matt och trött i en muskel och ändå orka så otroligt mycket mer. Jag är väldigt nöjd med passet.

Imorse avverkades ju dietens första morgonpromenad också. Jag var lite orolig att vi inte skulle orka kliva upp, att jag skulle vara dödstrött resten av dagen, m.m.m. men inget av det hände. Det gick rätt lätt att kliva upp, vi kom ut snabbt och jag har hållt mig pigg hela dagen (förutom den vanliga förmiddagssvackan). Vad som däremot inte var att leka med ar halkan. Till och med på gruset var det jättehalt. Vi höll knappt på ta oss upp för den branta backen som morgonrundan avslutades med. På vissa ställen fick jag segdra mig upp med räcket... men men, 55 min avklarade och det var riktigt härligt. Mer morgonpromenader! Men inte förrän på torsdag. Imorn blir det crosstrainer på gymet!

Motion: Promenad 55 min
Styrketräning Axlar & Mage: 5 x hantelpress 16-16-16-14 kg, 5 x sidolyft med hantlar 9-9-9-5-5 kg, 5 x axelpress i maskin 35-35-35-30-30 kg dropset, 3 x framåtlyft med hantel 7 kg, 3 x liggande baksida i CC 12, 5 kg, 3 x baksideflyes i CC 5 kg, 3 x situps, 3 x benlyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0