Dietuppdatering

Vikt: 69,1 kg
Resultat: -1,1 kg
Totalt: -3,1 kg

Även imorse var vågen lite knasig men jag fick fram en siffra som känns trovärdig. Sen senaste uppdateringen har jag alltså gått ner 1,1 kg, ett snitt på 0,55 kg i veckan vilket är perfekt! Min plan är ju att tappa 0,5 kg varje vecka så jag ligger helt i fas där.

Dieten flyter på bra. Jag håller mig till mitt matschema och mina matlådor utan att vara särskilt sugen på nått annat. Visst känner jag sug ibland men inte alls något tokstarkt sug utan fullt kontrollerbart. Jag har haft ätardag varannan vecka och en fri kväll veckan där emellan... funkar bra. I helgen är det ätardag på söndag och sen får vi se om det blir någon ätarkväll nästa vecka. Träningen flyter på bra. Det går bra på gymet och jag börjar få in cardion i vardagen på ett bättre sätt tack vare att jag börjat kliva upp och gå morgonpromenader ibland. Nu är det crosstrainer blandat med promenader som gäller.

Allt känns bra och jag känner inte att jag behöver ändra något i planen just nu. Jag har dragit ner lite på maten sen innan så jag ligger kring 1600 kcal nu och det känns väldigt bra. Det är bara att fortsätta! Hoppas på lika bra resultat om 2 veckor!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Äntligen har jag hittat en blogg med en tjej som är sund och tränar hårt!! Roligt också att ditt nuvarande träningsupplägg är likadant som mitt.



Kämpar också för att få bort det sista fluffet, inte för att jag ska tävla, mest bara för att det är kul att utmana sig själv.

Min egentliga fråga är - hur lång är du?

2011-02-07 @ 18:49:12
Postat av: Johanna

Hanna: vad kul att du gillar min blogg. jag är 173 cm lång. Lycka till med deffandet! =)

2011-02-07 @ 20:02:36
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0